Vše o nakupování

Základní informace o nákupu

V našem internetovém obchodě můžete nakupovat s registrací i bez registrace.

Výhody nákupu registrovaného zákazníka:

  • získáte informace o stavu vyřizování Vaší objednávky,
  • přehled všech dosud provedených objednávek, 
  • pravidelné informace o novinkách a akcích, které Vám budou zasílány na vámi uvedenou e-mailovou adresu, pokud si to budete přát.

V případě nákupu bez registrace budete muset při opakovaném nákupu znovu zadat své kontaktní údaje a místo doručení zboží. Také nebudete mít možnost sledovat zpracování Vaší objednávky. V každém případě Vás o vyřízení objednávky budeme informovat e-mailem na adresu uvedenou v objednávkovém formuláři. Proto prosím uvádějte správné a úplné kontaktní údaje.

Objednávaní zboží

1. Výběr zboží

Pro výběr zboží klikněte v horním menu na záložku PRODUKTY. V eshopu si zvolte kategorii a vyberte požadovaný produkt.

2. Vložení zboží do košíku

Pokud jste si vybrali požadovaný produkt, zadejte počet kusů a vložte jej do košíku kliknutím na tlačítko "Koupit". V případě, že budete chtít změnit počet objednávaných kusů, můžete tak učinit i v nákupním košíku.

3. Pokračování v nákupu

Zvolte, zda chcete pokračovat v nákupu - tlačítko "Pokračovat v nákupu" nebo chcete projít do košíku - tlačítko "Do košíku".

4. Uplatnění slevy

Pokud máte slevový kupón, zadejte jeho kód do políčka "Slevový kupón" a klikněte na tlačítko "Uplatnit".

5. Vyplnění objednávky

Zadejte Vaše osobní informace a fakturační adresu.V případě, že chcete zboží doručit na jinou než uvedenou adresu, zaklikněte možnost "Jiná adresa dodání" a doplňte adresu dodání.

6. Volba dopravy a platby

Zvolte si způsob dopravy a způsob platby. 

7. Odeslání objednávky

Zkontrolujte správnost všech údajů a klikněte na tlačítko "Pokračovat dál". Znovu si zkontrolujete přehled zadaných údajů a zaklikněte souhlas se zpracováním osobních údajů a Všeobecnými obchodními podmínkami. Pro odeslání objednávky klikněte na tlačítko "Dokončit".

8. Potvrzení objednávky

Ihned po potvrzení objednávky obdržíte informační e-mail s detailním výpisem Vaší objednávky. Následně Vás prostřednictvím e-mailu budeme informovat i o průběhu realizace Vaší objednávky. Fakturu za objednané zboží dostanete e-mailem.

Pokud jste registrovaný zákazník, Vaše objednávka bude archivována a najdete ji po přihlášení na Váš účet v sekci historie objednávek, do které budete mít přístup jen Vy po přihlášení.

Při objednávce nad 2600 Kč máte dopravu zdarma.

U každého vystaveném zboží je uvedena aktuální cena s 21% DPH za kus, pokud není uvedeno jinak. V této částce není zahrnuta částka za dopravu. Jsme plátci DPH.

Dodací lhůta

Dodací lhůta je u každého zboží individuální a znamená, že v případě pokud zboží nemáme momentálně skladem, budeme Vás informovat o jeho naskladnění, pokud nám při daném produktu zanecháte Vaši e-mailovou adresu. Její délka se obvykle pohybuje od 24 až 48 hodin do 7 pracovních dnů. Objednávky vyřizujeme průběžně každý pracovní den.

Náš obchod ručí zákazníkovi za:

  1. dodržení ceny, která byla platná v době odeslání objednávky zákazníkem
  2. dodání zboží tak, aby nebylo poškozeno
  3. dodání zboží v takovém množství a sortimentu, v jakém bylo uvedeno na objednávce
  4. přiložení a zaslání elektronického daňového dokladu

Náš obchod nenese odpovědnost za:

  1. opožděné doručení zboží zaviněné doručovatelem (pošta)
  2. opožděné doručení zboží zaviněné nesprávně zadanou adresou příjemce
  3. poškození zaviněné doručovatelem (pošta)

UPOZORNĚNÍ: Viditelně poškozený balík (natržený, politý, zdeformovaný apod.) Nepřebírejte! Sepište však s doručovatelem škodní protokol, abychom mohli situaci s dopravcem dále řešit. V případě převzetí poškozeného balíku nelze objednávku reklamovat.

Stornování objednávky

Pokud si přejete zrušit Vaši objednávku, co nejdříve nás prosím telefonicky kontaktujte s číslem Vaší objednávky e-mailem na info@vianutra.com nebo prostřednictvím aplikací WhatsApp nebo Viber na telefonním čísle +421 908 942 147 a uveďte číslo Vaší objednávky. Na základě stavu vyřízení objednávky Vás budeme informovat o možnosti stornování Vaší objednávky.

Vrácení zboží

Veškeré zboží zakoupené v internetovém obchodě www.vianutra.com můžete bez udání důvodu vrátit do 14 dnů od převzetí zboží. Neporušený zboží je třeba do uvedené lhůty doručit na naši adresu Vianutra s.r.o., Vajnorská 142, 831 04 Bratislava (na vlastní náklady, doporučujeme poslat jako obyčejný balík) spolu s vyplněným formulářem na odstoupení od smlouvy (Příloha č. 1 VOP) a kopií faktury. Toto právo Vám vyplývá z § 12 Zákona o ochraně spotřebitele při zásilkovém prodeji (zákon č. 108/2000 CFU). Zboží nám prosím neposílejte dobírkou. O přijetí balíku Vás budeme informovat a částku za zboží Vám vrátíme do 14 dnů od obdržení vráceného zboží, pouze za vrácené neporušené zboží. Poštovné a balné nevracíme.

V případě, že si přejete vyměnit u nás zakoupené produkty za jiné produkty z našeho obchodu, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu info@vianutra.com nebo prostřednictvím aplikací WhatsApp nebo Viber na telefonním čísle +421 908 942 147. Poštovné za nové vyměněné produkty hradí zákazník.

Reklamace zboží

Chcete-li doručeno zboží reklamovat, přečtěte si řád (Článek VIII VOP). Vyplněný Reklamační protokol (Příloha č. 3 VOP) zašlete e-mailem na info@vianutra.com. Pro urychlení vyřízení reklamace nás můžete kontaktovat na telefonním čísle +421 908 942 147.

UPOZORNĚNÍ: Viditelně poškozený balík (natržený, politý, zdeformovaný apod.) Nepřebírejte! Sepište však s doručovatelem škodní protokol, abychom mohli situaci s dopravcem dále řešit. V případě převzetí poškozeného balíku nelze objednávku reklamovat.